eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoUszkodzona plyta glowna - pyt. o odpowiedzialnosc sprzedawcy › Re: Uszkodzona plyta glowna - pyt. o odpowiedzialnosc sprzedawcy
  • Data: 2008-03-04 06:28:57
    Temat: Re: Uszkodzona plyta glowna - pyt. o odpowiedzialnosc sprzedawcy
    Od: Andrzej Górecki <n...@s...org> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dnia Mon, 03 Mar 2008 20:28:01 +0100, Andrzej Lawa napisał(a):

    > Andrzej Górecki pisze:
    >>> A jaka była gwarancja na płytę główną?
    >> W jakim sensie? Jeśli pytasz o długość - dwuletnia.
    > W sensie, czy czasem już nie minęła ;)

    Nie minęła. Ja jak najbardziej chcę wypełnić swoje powinności, natomiast
    nie chcę dawać samolotu w miejsce fury :)

    Pozdrawiam
    Andrzej Górecki

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1