  • Data: 2013-04-09 18:57:54
    Temat: Re: Usługi pocztowe
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Osobnik posiadający mail a...@l...SPAM_PRECZ.com napisał(a) w poprzednim
    odcinku co następuje:

    > Tylko jeśli robi to jako osobna firma jako konkretnie taką usługę.

    Ale rozumiem, zgodnie z tym, co napisał Krzysztof, że ograniczenia dotyczył
    tylko usług powszechnych.

    Mianowicie mam do rozesłania kilka tysięcy listów. Chciałbym to zlecić
    pewnej firmie.
    Czy ta firma musi spełnić jakieś specjalne normy, dostać jakieś pozwolenia,
    czy z racji tego, że nie jest to usługa pocztowa oferowana powszechnie, nie
    ma z tym problemu?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Imieniny należy obchodzić - jeżeli nie własne - to szerokim łukiem.