  • Data: 2004-10-28 10:11:21
    Temat: Re: Usluga fotograficzna
    Od: "Michal T." <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > To jakaś koszmarna bzdura nie żaden plagiat.

    Dla mnie to tez brzmi jak jakis absurd. Ale chcialem się upewnic,
    bo może się nie znam.

    > Nie ma prawa o ile nie było to umówione. Jeśli nie będzie chciał ci wydać
    > materiałów po normalnej cenie, powiedz że odstepujesz od umowy, zażądaj
    > negatywów a jak ich ci nie da to zagróź złożeniem zawiadomienia do
    > prokuratury o ich przywłaszczeniu. Jeśli nadal nie wyda, zrób to.
    >
    > --
    > Marcin

    A mogę odstapic od umowy bez konsekwencji dla mnie? Z formalnego punktu
    widzenia nikt mi nie powiedzial ile moje zdjecia będą kosztowac. Czy
    sam fakt, ze widoczny cennik nie obejmuje ceny, jakiej ode mnie zarzadano
    przy odbiorze, jest wystarczajacy?

    Dzieki
    Michal