eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoUrzędy skarbowe zajmują renty-emerytury za nie płacenie Abo. RTV › Re: Urzędy skarbowe zajmują renty-emerytury za nie płacenie Abo. RTV
  • Data: 2013-04-13 19:54:30
    Temat: Re: Urzędy skarbowe zajmują renty-emerytury za nie płacenie Abo. RTV
    Od: z <z...@u...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-04-13 19:16, Andrzej Lawa pisze:
    > Co ma do tego premier??

    Akurat w tą aferę jest ździebko zamieszany :-)

    > Renta to nie emerytura.
    No to może to jest dyskryminacja. Czas domagać się równych praw skoro to
    takie modne. :-)

    > Primo: zwolnienie nie zwalnia od zaległości.

    Toć ja to wiem tylko tych zaległości by prawie nie było (1 rok)
    Nie miałem pojęcia że tych wyłączeń jest aż tyle.
    Wiem nieznajomość prawa... blebleble :-)
    Krajowa rada podobno może dużo w indywidualnych przypadkach.
    Dzwonić, pisać czy już po ptokach?

    PS. Piszę aferę. Jak znam życie to niedługo się rozpęta bo takie łatwe
    egzekwowanie kasy od najbiedniejszych (przypominam 700zł/mies.) na pewno
    wzbudzi sprzeciw społeczny. A jak wiadomo obecna władza dba o słupki.:-)