eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoUrzędy skarbowe zajmują renty-emerytury za nie płacenie Abo. RTV › Re: Urzędy skarbowe zajmują renty-emerytury za nie płacenie Abo. RTV
  • Data: 2013-04-13 22:01:35
    Temat: Re: Urzędy skarbowe zajmują renty-emerytury za nie płacenie Abo. RTV
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 13.04.2013 21:56, z pisze:

    > Nie jedź po bandzie. Tam jest warunek 60 lat i niskie dochody. To jest
    > pewna niekonsekwencja.

    Nie kłam. Tam jest warunek 60 lat i odpowiednio niska emerytura.

    > 4 lata temu byłby już zwolniony od płacenia.

    OIDP pod warunkiem zgłoszenia tego detalu. Nie automatycznie.

    > Nie generalizuj. Jakiś idiota dawał im na tym terenie pozwolenia na budowę.

    Nie idiota, tylko ktoś kto założył, że są dorośli, przytomni i wiedzą co
    robią.

    > Też jestem tego zdania.
    > Albo wszystkim albo wcale. Jak płacić to normalnie wszyscy a nie taki
    > bajzel. Co z tymi co nie płacili 10 lat. Gdzie sprawiedliwość :-)

    Zobowiązania podatkowe starsze niż 5 lat licząc od końca roku w którym
    powstały się z mocy prawa przedawniają. Z czym masz problem? Z liczeniem?