eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoUrzędy skarbowe zajmują renty-emerytury za nie płacenie Abo. RTV › Re: Urzędy skarbowe zajmują renty-emerytury za nie płacenie Abo. RTV
  • Data: 2013-04-13 22:42:39
    Temat: Re: Urzędy skarbowe zajmują renty-emerytury za nie płacenie Abo. RTV
    Od: z <z...@u...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-04-13 22:01, Andrzej Lawa pisze:
    > OIDP pod warunkiem zgłoszenia tego detalu. Nie automatycznie.
    Nie takie przepisy już działały wstecz :-)

    > Nie idiota, tylko ktoś kto założył, że są dorośli, przytomni i wiedzą co
    > robią.
    I to samo tyczy się ustawodawców i tych co przepisy prawne wcielają w
    życie zwłaszcza przy tak wielkim ingerowaniu w życie Kowalskiego i
    pozwoleniami na wszystko.
    Jak "państwo" spaprało to najłatwiej zrzucić winę na obywatela.
    Jak jest takie opiekuńcze to niech też ponosi konsekwencje takiej ideologii.

    > Zobowiązania podatkowe starsze niż 5 lat licząc od końca roku w którym
    > powstały się z mocy prawa przedawniają. Z czym masz problem? Z liczeniem?

    Mam problem z całym tym niedorozwiniętym podatkiem od posiadania
    odbiornika który nie może być w pełni egzekwowany a którym populistyczni
    POlitycy sobie gębę wycierali dla podratowania słupków i namącili
    ludziom w głowach.
    Teraz partyzantka i egzekucja tylko części i tylko od niektórych co
    powinni (nie ujawnieni mogą spać spokojnie)
    Przepisy wyłączające mętne i niekonsekwentne.
    Do du... z takim prawem. Tak ciężko napisać porządne paragrafy? :-)

    PS. Tak łatwo Ci przychodzi to 5-letnie przedawnienie podatku przez
    klawiaturę? Wstyd dla praworządnego obywatela w dodatku lepiej niż
    reszta znającego prawo.