eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoUrzędy skarbowe zajmują renty-emerytury za nie płacenie Abo. RTV › Re: Urzędy skarbowe zajmują renty-emerytury za nie płacenie Abo. RTV
  • Data: 2013-04-13 23:14:22
    Temat: Re: Urzędy skarbowe zajmują renty-emerytury za nie płacenie Abo. RTV
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 13.04.2013 22:42, z pisze:

    [ciach]
    > Przepisy wyłączające mętne i niekonsekwentne.
    > Do du... z takim prawem. Tak ciężko napisać porządne paragrafy? :-)

    Przestań tupać nóżkami, tarzać się po ziemi inna inne sposoby strzelać
    dziecinne fochy i napisz wreszcie jaki masz problem PRAWNY. Bo twoje
    problemy politycznie gówno mnie obchodzą - i nie pasują one do tematyki
    niniejszej grupy dyskusyjnej.

    > PS. Tak łatwo Ci przychodzi to 5-letnie przedawnienie podatku przez
    > klawiaturę? Wstyd dla praworządnego obywatela w dodatku lepiej niż
    > reszta znającego prawo.

    Czegoś nie rozumiesz w art. 70 par. 1 ordynacji podatkowej?