eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoUrzędy skarbowe zajmują renty-emerytury za nie płacenie Abo. RTV › Re: Urzędy skarbowe zajmują renty-emerytury za nie płacenie Abo. RTV
  • Data: 2013-04-14 01:03:30
    Temat: Re: Urzędy skarbowe zajmują renty-emerytury za nie płacenie Abo. RTV
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 14.04.2013 00:36, z pisze:
    > W dniu 2013-04-13 23:14, Andrzej Lawa pisze:
    > napisz wreszcie jaki masz problem PRAWNY.
    >>

    > Co można zrobić po wszczęciu egzekucji?

    Błagać o litość. Tylko ja bym nie miał litości dla kogoś, kto najpierw
    mnie konsekwentnie olewał.

    > http://wyborcza.pl/1,95892,12512737,Scigaja_za_nieza
    placony_abonament_RTV__Tylko_dlaczego.html

    Ale pierdolenie... Ma znajomych milionerów, a nikt nie pomógł jej
    chociażby zgłosić grupy inwalidzkiej uprawniającej do zwolnienia z opłaty?

    Pierdu-pierdu... Olewała przepisy i teraz płacze.

    Swoją drogą - jedna osoba w mieszkaniu płaci miesięcznie 120zł za prąd?
    Ja średnio 180zł przy elektrycznym czajniku, elektrycznym grzaniu wody,
    dość mocnym komputerze chodzącym non-stop, podlewaniu ogrodu latem i
    częściowo elektrycznym ogrzewaniu w chłodniejszych miesiącach.

    > Uprawnienia do zwolnienia były ale nie zgłoszone.

    Patrz wyżej.

    A jak komuś się nie podobają lokalne przepisy - zawsze może się
    wyprowadzić np. do UK. Tam to dopiero można w dupę dostać za miganie się
    od "licencji telewizyjnej". W skrajnym przypadku można trafić do więzienia.