  • Data: 2008-02-20 17:01:25
    Temat: Re: Umowa o pracę
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości
    news:318ca80e-8311-489b-bd10-311e4d1ef730@u72g2000hs
    f.googlegroups.com Arek
    "arkadoo" <a...@o...pl> pisze:

    > Jasne, ze nie. Da to pracodawcy znakomity powod do wypowiedzenia. Jak
    > juz chcesz pomogac komus, to moze pisz o wszystkich konsekwencjach
    > niepodpisania aneksu.
    Trochę mi to trąci mentalnością wasala.
    Ale - zastosuj się do własnej rady i sam opisz wszystkie (słownie:
    WSZYSTKIE) konsekwencje niepodpisania aneksu, a nie tylko jedną.
    Aneks to porozumienie stron w kwestii zmiany warunków umowy (inaczej
    porozumienie zmieniające). Jeśli go (porozumienia) nie ma, to pracodawca
    może dokonać wypowiedzenia zmieniającego.
    BTW - wszystkie te terminy nie występują w KP, choć są stosowane
    praktycznie.

    --
    Jotte