  • Data: 2022-08-02 17:42:21
    Temat: Re: Ubezpieczenie OC na osobę zmarła
    Od: Tomasz <n...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Budzik w
    <news:XnsAEE67E9CCDA97budzik61pocztaonetpl@127.0.0.1
    >:

    > W styczniu nastąpiła smierc członka rodziny.

    Przykro, tylko dlaczego piszesz, że "nastąpiła", a nie, że mąż zmarł...

    > Samochód przejęła zona (na razie brak formalnego załatwienia sprawy
    > spadku)

    Czyli nie przejęła samochodu

    > W lipcu skonczyło się OC.

    No i?
    Minęło pół roku, żeby spadek przyjąć lub odrzucić?

    > Niestety wykupując ubezpieczenie, z rozpedu polisa została wystawiona
    > na zmarłego meza.

    Polisa nie mogła, nic nawet z rozpędu, wykupić...

    > Polisa trwa tydzien.

    OC w ogólnym przypadku trwa rok

    > Jak odkrecic sprawe zeby z jednej strony wystawić prawidłowa polise, z
    > drugiej uniknac kary z ufg za brak polisy przez te kilka dni?

    Nic nie robić, od lat ja ubezpieczam pojazdy od OC, a nie jestem ich
    właścicielem nawet...

    Tym bardziej w przypadku śmierci właściciela i braku rozwiązania tematu
    spadku -- OC ma być zapłacone za pojazd, i tyle...

    I nie będzie regresu, ewentualnie dopłata do składki!

    Kto was kształcił, że takie pytania i odpowiedzi podajecie...

    --
    Tomasz