  • Data: 2022-08-03 15:51:59
    Temat: Re: Ubezpieczenie OC na osobę zmarła
    Od: Tomasz <n...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Robert Tomasik w
    <news:62e962f4$0$454$65785112@news.neostrada.pl>:

> [...]

    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

    > Przejęła. Własność rzeczy przechodzi z chwilą otwarcia spadku, czyli
    > śmierci spadkodawcy. reszta, to papierologia.

    Skąd wiesz ilu jest/było spadkobierców? A może był testament... Patrz
    podkreślone

    > Ale nadal samochód przecież ktoś użytkuje i nie jest to denat.

    Masz jakiś dowód na to, czy tylko tak sobie pierdolisz jak polucjant?

    I zakonotuj, że OC za pojazd zostało opłacone, przez kogoś -- nieistotne
    kogo.

    UFG ie ma mo zliwości się domagać czegokolwiek, TU ewentualnie może domagać
    się dopłaty do składki.

    Masz inne wnioski, to podaj podstawy prawne, bo moje twierdzenia opierają
    sie na bieżących przepisach prawa, które możesz samodzielnie poczytać!

    --
    Tomasz