  • Data: 2005-09-08 09:07:24
    Temat: Re: Telefoniczny naciągacz
    Od: "Peter" <m...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Zglaszac! Jedyna forma walki z oszustwami jest zglaszanie tych oszustw.

    Więc byłem dziś rano i policja skutecznie mnie zniechęciła do zgłaszania.

    1. Papierki wyślą do prokuratury która zwróci się do Ery a Era powie że to Tak-
    Tak i nie mają pojęcia kto to jest. Prokuratura umorzy więc śledztwo z powodu
    niewykrycia sprawców.

    2. Trudno to nawet traktować jako próbę oszustwa, bo dopóki do niego nie dojdzie
    to nie ma oszustwa, a sam SMS może by potraktowany jako pewna oferta (wiem,
    wiem, bardzo im się nie chciało)

    3. W zyciu nie słyszeli o przypadku, by Era zablokowała komuś telefon z takiego
    powodu. Gdyby był kradziony, to owszem, ale nie zablokują legalnego telefonu.

    4. Tyle mamy pracy a pan tu z pierdołami...

    Więc odpuściłem. Czuję że nie powinienem, ale to moje pierwsze spotkanie z
    policją. Pozostają więc metody mniej moralne, acz nie mniej satysfakcjonujące :-
    ). Nie proszę was o pomoc, bo nie jestem wam w stanie udowodnić, że to oszust a
    nie ktoś kto mi zalazł za skórę.

    Jako ciekawostkę powiem jeszcze, że wczoraj postraszyłem gościa Erą i policją,
    zaś dziś "abonent jest niedostępny" (a jak, dzwoniłem!). Mam nadzieję że tak
    zostanie.

    --
    pzdr
    Peter