  • Data: 2006-04-22 15:55:26
    Temat: Re: Tabu kazirodztwa.
    Od: "LeoTar" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:e2d8gj$rtk$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > LeoTar; <e2d35d$hb1$1@nemesis.news.tpi.pl> :

    > Społeczeństwo może mieć durne pomysły, byle nikomu nieszkodziło [to
    > uwaga ogólna]. Póki społeczęństwo nie zagraża jednostce i zakazy nie są
    > wyrazem choroby,

    Wlasnie widac, ze spoleczenstwo zagraza jednostce chociazby dazac do
    ograniczania wolnosci wypowiedzi, ktore sa niewygodne z punktu widzenia
    sprawowania wladzy przez niektorych, rzekomo lepszych od innych. I robisz to
    Ty wypisujac takie bzdety.

    > ale dookreślenia pewnych sfer życia,

    Co to znaczy "dookreslenia"? To jest niezrozumiale w jakimkolwiek jezyku. Z
    czym sie to je?

    > póty powinieneś się im podporządkowywać,

    Nie musze sie podporzadkowywac niczemu co jest dla mnie niezrozumiale. A
    jest.

    > bo dzięki Społeczeństwu masz co jeść, czym płacić, gdzie się leczyć.

    Zmiana organizacji spoleczenstwa nie wcale nie znaczy, ze zniknie praca,
    dzieki ktorej mam co jesc. Bo z reszta to mi nie po drodze. Pieniadze sa
    przedmiotem manipulacji zas choroby sa SKUTKIEM patologicznych uzaleznien
    emocjonalnych w rodzinach. Lekarz to dla mnie zaden argument.

    > To im to udowodnij."Wina wymaga udowodnienia".

    Tego samego moge zazadac od Ciebie: udowodnij, ze to wylacznie mezczyzni sa
    pedofilami. Ja na swoich stronach wykazuje jak ciezkich uzaleznien
    emocjonalnych w stosunku do dzieci dopuszczaja sie kobiety . Nie czytasz
    tego co pisze tylko " z gory" zakladasz ze nie mam racji. Stajesz sie w ten
    sposob niereformowalnym ignorantem.

    > Nie ja. Możesz nawet Ty sam - to nie kwestia podległości wobec kogoś,
    > ale zdolności do bezstronnej oceny.

    No wiec wyobraz sobie, ze ja tak uwazam, ze jestem w stosunku do siebhie
    bezstronny i potrafiacy ocenic co jest a co nie jest bledem.

    (...)

    > Chrzanisz. Kobiety/mężczyźni wyczuwają poczucie winy i na tym bazują w
    > wydawaniu "wyroków".

    "Wyczuwac" to mozna smrod z gaci. W wymiarze sprawiedliwosci nie moze byc
    mowy o subiektywnosci i bazowaniu na wyczuciu, bo to smierdzi na odleglosc.

    > Powód "poczucia winy" nie ma znaczenia.

    Jak to? Niewazne jest za co faceta skazujesz?

    > Identyczna sytuacja jest np. w społeczeństwach więziennych - nie ważny
    > jest powód, ważne są przesłanki [tu "zachowanie przypominające poczucie
    > winy"].

    A wiec facet zle sie poczul bo go boli zab i wyglada niemrawo a Ty mu sruuu
    z grubej rury dozywocie? Czy tak?

    > Ostatnio miałem taką sytuację, że gościowi odbijało i diagnoza otoczenia
    > brzmiała "bo on na pewno czuje się winny", chociaż prawidłowo powinno
    > brzmieć "bo mu odbiło".

    I jak to sie dla niego skonczylo?

    > Powiedzenie "tłumaczy się, bo czuje się winny" jest uproszczeniem -
    > "tłumaczy się, bo boi się obwinienia" jest prawidłowe.

    Czyli posadzenia?

    LeoTar GG:5845984 mobile:+48661294908
    http://www.geocities.com/leotar/ OR http://wladyslaw.tarnawski.tripod.com/