  • Data: 2006-02-12 23:28:33
    Temat: Re: System operacyjny OEM
    Od: Garvey <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Zbynek Ltd. napisał(a):

    > Na obudowie, powiadasz? Skąd ta bajka? Zgodnie z warunkami licencji może
    > być także na opakowaniu programu.

    nie wiem co pisze u ciebie na opakowaniu windowsa (win xp home, wersja
    2002 z sp2, do rozpowszechniania tylko z nowymi komputerami PC) ale u
    mnie stoi jak byk:

    "Uwaga: Producent komputera przed dostarczeniem tego systemu
    komputerowego jest ZOBOWIĄZANY umieścić na nim etykiete Certyfikatu
    Autentyczności"