eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo"Straszliwe" mandaty dla proboszczów za wielokrotne przekroczenie limitów epidemiologicznych [kowid] › Re: "Straszliwe" mandaty dla proboszczów za wielokrotne przekroczenie limitów epidemiologicznych [kowid]
  • Data: 2021-04-06 09:00:02
    Temat: Re: "Straszliwe" mandaty dla proboszczów za wielokrotne przekroczenie limitów epidemiologicznych [kowid]
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    > Wy, to znaczy kto?

    Wydaje sie ze wynika to z kontekstu i paru wczesniejszych zdan.

    > Zajrzyj do
    > http://orka.sejm.gov.pl/wydbas.nsf/0/CDEB53E1B4747A5
    DC1257F03002E3F
    > E4/$File/Strony%20odPrzewodnik-4.pdf

    I co konkretnie chciałes przez to powiedziec?
    Ze policja nie ma prawa wypowiedziec sie w kwestii tworzonego prawa?

    > No i co ja mogę na to poradzić?

    Nie mowie tego do ciebie czy o tobie tylko o twojej firmie jako
    całosci.
    Naprawde jest to niejasne?

    > Mogę Ciebie próbować przekonać.
    > Ale jaki mam wpływ, na to co nocą rząd odlosuje? Czy Ty naprawdę
    > sądzisz, ze ja bym nie wolał, żeby to było jasne, czytelne i
    > zrozumiałe?

    Mam wrazenie ze jak walczyliscie o swoje podwyzki to znalezliscie
    sposób aby nacisnac rzad.

    --
    Pozdrawia... Budzik