eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo"Straszliwe" mandaty dla proboszczów za wielokrotne przekroczenie limitów epidemiologicznych [kowid] › Re: "Straszliwe" mandaty dla proboszczów za wielokrotne przekroczenie limitów epidemiologicznych [kowid]
  • Data: 2021-04-06 09:00:00
    Temat: Re: "Straszliwe" mandaty dla proboszczów za wielokrotne przekroczenie limitów epidemiologicznych [kowid]
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    > Oooo! I jeszcze w szeregu miejsc.

    > Nad tym aspektem, to nawet mi się nie chce rozwodzić. Ale masz
    > rację, że w Kościele są mniej legalne, niż gdzie indziej, bo w
    > wypadku sklepów czy innych kin, to choć Konstytucja dopuszcza je
    > ustanowione ustawą, a w wypadku Kościoła nie. Ale to jest najmniej
    > ważny problem.

    ojojoj, czy to nie ty całkiem niedawno mowiłes ze nie da sie orzec
    nielegalnosci mandatów za maseczki bo sie zaden sad nie wypowiedział w
    sprawie konkretnego przepisu?
    A tutaj stopniujesz sobie ot tak legalnosc?

    > Wyobraź sobie park. Nagle dwóch spacerowiczów znajduje się w
    > odległości metra od siebie. Naruszyli bez wątpienia ograniczenia,
    > bo te zdaje się wymagają 150 cm. Kogo ukarać i przede wszystkim
    > dlaczego?

    Ja to bym w parku nikogo nie karał bo nie jestem debilem skoro nawet
    epidemiolodzy mowia ze na dworze ryzyko zakarzenia jest wielokrotnie
    mniejsze niz w pomieszczeniach.
    Ale chciałbym dobrze zrozumiec twoja argumentacje - sklepy nadzorujac
    ilosc klientów strzelaja sobie same w kolano bo nikt tego od nich nie
    wymaga? Mam wrazenie ze znów probujesz sprowadzic sprawe do absurdu.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    którzy nie mają już nic do stracenia. " Janis Joplin