  • Data: 2007-10-14 07:32:28
    Temat: Re: Statystyki
    Od: Grzegorz <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > use google, luke ---> "policja statystyki" 1 link

    Tylko że to tylko tzw. przestępczość ujawniona. Wysokość nieujawnionej
    przestępczości można tylko oszacować w za pomocą "widełek".

    cyt:" W Polsce szacuje się że policja nie "wie" o prawie 70%
    popełnionych przestępstw." No ale to wynika z faktu, że policja ma
    zwyczaj spławiać poszkodowane osoby tekstami: "I co ja Panu na to
    poradzę?" -> osobiście byłem świadkiem 2 takich tekstów.

    Polecam pozycję J.Błachut, A.Garbele, K.Krajewski "Kryminologia"

    Grzegorz