    From: "Wrobiony" <o...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Stary problem - żyrowałem i... komornik...
    Date: 31 Jan 2008 18:17:05 +0100

    > Mogles splacic.

    spłacam - ale nie wiem co.

    > Ktory podpisales - jestes "poreczycielem wekslowym"

    > I slusznie ...
    > Komornik tez.

    Problem w tym, że ja pracuję, a komornik nie pracuje (jak cała nacja prawników
    bierze pieniądze za tzw. "nic". Typowy pasożyt, wrzód na dupie społeczeństwa.

    > No tak, byles "tak inteligentny" ze nie wiedziales co podpisujesz.

    Wiedziałem. Ale zostało to wykorzystane przeciwko mnie.

    > Debilem byles, debilem jestes ... pytasz o metody niezgodne z
    > prawem ??

    czy telefony o 2 w nocy z przypomnieniem o konieczności spłaty długu są
    "niezgodne z prawem"???

    A ściąganie za nieswoje długi jest zgodne z prawem?

    Typowy prawniczy bełkot.

    > Czy ty pozyczyles tej pani jakies pieniadze ?

    Nie, ona mi je ukradła. (wrobiła w długi)

    > A winna ci jest ?

    ... no sporo pieniążków mi jest winna. Płacę jej długi.

    > A ta pani ma jakis dlug wzgledem ciebie ? Na razie napisales -
    > ze masz dlug wzgledem banku.

    Nie, to ona ma dług względem banku, który JA spłacam.

    > jakiego zadluzenia ??? Pozyczales cos tej pani ?

    Nie, ona mi ukradła :) Bo to jest czysta kradzież. Tylko, że tak powiem, w
    "białych rękawiczkach" i "zgodnie z prawem".

    Znów prawniczy bełkot.

    > A masz umowy pozyczki podpisane ?

    Nie mam umów :)

    > Musisz udowodnic takiej firmie, ze to ta pani ma dlug wzgledem
    > ciebie a nie ty wzgledem banku.

    Regres.

    > Starczy to jest uwiad ...

    na tym polega uwiąd starczy, że zamiast mówić, człowiek warczy...

    > Byle do konca :)

    już niedługo. Kroki podjęte.

    > --
    > Rafał "SP" Gil - http://www.rafalgil.pl/