  • Data: 2021-04-21 13:47:18
    Temat: Re: Staruj, śmiało (d. Zmieścisz się, śmiało)
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:11s44rocsggtt.1riqiyn2cwqlr$.dlg@40tude
    .net...
    Dnia Wed, 21 Apr 2021 12:18:54 +0200, J.F. napisał(a):

    >Ale to nie ja twierdzę, że WP robi z igły widły, a dziennikarz
    >piszący o
    >tuszowaniu startu samolotu z zamkniętego lotniska "próbuje rozbuchać
    >sprawę
    >do jakiegoś spisku".

    No ale sugerujesz, ze to bez znaczenia kto bedzie podpisywal, a tym
    czasem okres taki, ze moglo to miec szerokie skutki.

    A spisek ... no ciekawe - dziennikarz szuka na sile, czy spisek
    naprawde byl ... w celu wybielenia sie z incydentu ... zreszta jak
    widac - taki spisek w granicach prawa, skoro omawiali co mozna a czego
    nie wolno ...

    J.