  • Data: 2021-04-21 17:25:40
    Temat: Re: Staruj, śmiało (d. Zmieścisz się, śmiało)
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:60804253$0$527$6...@n...neostrada.
    pl...
    W dniu 21.04.2021 o 11:59, Olin pisze:

    >Ja się nie odnoszę do samego zagrożenia utraty Prezydenta ROP (celowo
    >nie npiszę o najważniejszej osobie w państwie :-), a sugestii, jakoby
    >po
    >tym wydarzeniu jakieś "nieczyste siły" mataczyły.

    No, jesli jakies nagrania byly, a teraz nie ma ... to kto je znikl?

    Albo np jesli jakies sily sie naradzaja co zrobic z pilotami ... i nie
    jest to stosowna komisja, to co to jest jak nie mataczenie ? :-)

    A jak sie jakies sily naradzaja "co my ludziom powiemy, zeby wyszlo na
    nasze", to nie nazwiesz tego mataczeniem?
    Ale poza sledztwem, to wolno ... no chyba, ze rzad ma obowiazek
    rzetelnie odpowiadac na pytania :-P

    J.