  • Data: 2004-12-10 16:14:35
    Temat: Re: Sprawiedliwy wyrok
    Od: "Tomek" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > 2. czy mam przez to rozumieć ze sprawiedliwość zawsze jest i musi być być
    > czyjaś? - społeczeństwa, ludowa, rewolucyjna, Boska, Jana Kowalskiego? Czy
    > przypadkiem ze sprawiedliwością nie jest tak jak z d..., że każdy ma swoją?
    >
    > --
    > Falkenstein
    > Okoliczności obciążające przy wymiarze kary są następujące:
    > 1. idiotyzm oskarżonego; 2. zawracanie d... sądowi; 3. utrudnianie
    > skazania.
    Chyba tak. I co z tego że każdy ma swoja d.. . I tak inni moga z niej zrobić
    szafkę na buty. Czyli nawet w przypadku własnej d... liczy sie zdanie innych.
    Taką sama abstrakcją jak sprawiedliwość jest prawo. prawo to nic innego jak
    sprawiedliwość zapisana w punktach. Jest tak samo dyspozycyjne jak
    sprawiedliwość. Jest pisane w zalezności od zapotrzebowania społecznego. Tomek