  • Data: 2003-06-09 06:25:23
    Temat: Re: Sprawdzenie oddania glosu
    Od: a...@a...pl szukaj wiadomości tego autora

    Byłam w komisji przewodniczącą i śmiać mi się chce z tego co napisałeś.
    Tak bardzo Cię boli,że Polska weszła do UE?
    Nie odpowiadaj już.EOT.

    To nawet pytac juz nie mozna???Kogo i co boli to pokazalas swoja odpowiedzia.
    Jest mi niezmiernie przykro ,ze nawet juz po referendum stosuje sie
    socjotechnike.A co do rozliczen itp. to masz racje, problem jaki mielismy pare
    lat temu to jak spowodowac rewizje wynikow wyborow kiedy sama mysl byla
    absurdalna zeby osoba nr 1 w naszym wojewodztwie dopuscila sie falszerstwa.I
    wiesz co-mielismy racje dowiedziono falszerstwa wyborow z udzialem
    przewodniczacego komisji wyborczej i posla na sejm RP.
    Falsz to falsz,oszust to oszust.Widocznie Toja wizja UE jest inna od mojej.
    Niczego nie przesadzajac ,