  • Data: 2003-06-10 22:26:45
    Temat: Re: Sprawdzenie oddania glosu
    Od: Kaja <k...@B...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tak się złożyło,że *Joanna Bałuszek*
    <ZDgFa.127569$lL2.1190034@news.chello.at> Tue, 10 Jun 2003 08:27:37 GMT
    napisał/a:

    > hmmm no w sumie to ma racje... mi sie juz dwa razy zdarzylo ze przychodzac
    > na wybory w niedziele wieczorem ktos sie juz za mnie podpisal i
    > zaglosowal... zeby bylo smieszniej w obu przypadkach bez problemu otrzymalam
    > karty do glosowania i podpisalam sie gdzies (np. na marginesie). Albo moj
    > okrag jest jakis "lepszy" albo standardowo nalezy zalozyc jakis 5% blad :O.

    Może jakiejś staruszcze omsknęła się ręka i podpis jej wypadł w Twoim
    polu.Komisja wydająca karty do głosowania jest od tego,żeby czuwać i
    wskazywać,gdzie ktoś ma się podpisać.Pewnie wszystko było w porządku,bo
    nie starali się tego zatuszować,a jakiejś babci,czy dziadkowi może
    zadrżeć ręka.

    --
    Pozdrowienia,
    Kaja