  • Data: 2023-03-29 11:45:12
    Temat: Re: Spadek
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2023-03-29 o 11:37, Jacek pisze:

    > Liwiusz, masz mnie za idiotę. Pomyłka. Przeczytałem ostatnio na temat
    > spadków więcej niż ci się zdarzyło w życiu. Rozumiem doskonale potrzebę
    > weryfikacji sądowej praw do spadku. A ty, zdaje się prezentujesz pogląd że
    > prawo jest nieomylne i nie może zajść sytuacja w jakiej jeden paragraf
    > będzie zaprzeczał drugiemu. Coś mi się wydaje że nawet jak ci palcem
    > pokazać niedoskonałość prawa nie będziesz zdolny tego dostrzec. No więc,
    > kto tu wychodzi na idiotę?
    > Ale możesz się wykazać. Do czego, twoim zdaniem, uprawnia spadkobiorcę
> [...]

    Uprawnia chociażby do otrzymywania pożytków ze spadku. Oczywiście do
    odebrania dopiero wówczas, jak zostanie ten fakt odpowiednio
    potwierdzony, bo już trzeci raz ci napiszę, że "uwierz mi, mordo" to
    trochę za mało.

    Ja tu sprzeczności nie widzę.

    Jak idziesz na studia, to też musisz dać świadectwo ukończenia szkoły
    średniej, nie wystarczy twoja deklaracja.

    --
    Liwiusz