  • Data: 2023-03-29 13:17:31
    Temat: Re: Spadek
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 29 Mar 2023 10:59:59 -0000 (UTC), Jacek wrote:

    > Chłopie, tu nie kabaret, nie strugaj wesołka. Sąd nie może orzec nic wbrew
    > literze prawa. Jak prawo mówi że spadek nabyłeś z chwilą śmierci
    > spadkodawcy to sąd nijak nie może orzec inaczej. A teraz to wytłumacz.

    No przeciez napisałem - widac Ci sie nie nalezało.
    Nie jestes spadkobiercą.

    Albo - w trakcie sprawy spadkowej odrzuciłes.
    Czyli nabyłes, ale odrzuciłes, i stwierdzenia nabycia nie dostaniesz
    :-)

    Na ile sąd może cie olac to nie wiem - tzn na pewno moze sprawę
    przedłużać, ale czy moze np stwierdzic "z przedłożonych dokumentów
    dziedziczenie nie wynika", czyli nie stwierdza ze ci sie nie nalezy,
    ale nie stwierdza tez, ze ci sie nalezy.
    I składaj wnioski dalej :-)

    J.