    From: Olin <k...@a...w.stopce>
    Subject: Re: Slawomir N
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Date: Wed, 22 Jul 2020 16:08:28 +0200

    Dnia Wed, 22 Jul 2020 16:03:04 +0200, J.F. napisał(a):

    > Nie wiem o jaka sprawe chodzi, ale wczesniej bylo tak, ze z tych
    > pojemnikow z logiem PCK odziez byla sortowana i jechala gdzies do
    > Afryki czy Pakistanu, a firma to robiaca placila PCK gotowke.

    "Wrzucałeś używaną odzież do popularnych kontenerów Polskiego Czerwonego
    Krzyża z myślą, że wspierasz ubogich i działalność PCK? Nic bardziej
    mylnego! Ubrania wykradał wrocławski poseł Prawa i Sprawiedliwości. Potem
    były sprzedawane sklepom z używaną odzieżą. Politykowi może grozić nawet 20
    lat więzienia.

    Oficjalnie zawartość kontenerów kupowała od PCK firma Wtórpol ze
    Skarżyska-Kamiennej, potentat w dziedzinie utylizacji używanej odzieży.
    Pieniądze ze sprzedaży do Wtórpolu wspierać miały działalność PCK. Ale
    okazało się, że PCK był okradany. Zamiast do Wtórpolu, część ubrań była
    sprzedawana sklepom z odzieżą używaną. A pieniądze - zamiast do kasy PCK -
    trafiały do prywatnych kieszeni osób z kierownictwa dolnośląskiego oddziału
    PCK. Jedną z nich - zdaniem śledczych - był polityk PiS, członek władz
    oddziału Czerwonego Krzyża we Wrocławiu."

    https://gazetawroclawska.pl/wroclaw-oddawales-uzywan
    e-ubrania-dla-pck-kradl-je-posel-pis/ar/c1-14656555

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl