  • Data: 2022-02-13 21:16:22
    Temat: Re: Skuteczność
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 13 Feb 2022 19:54:57 +0100, n...@o...pl napisał(a):

    > Obawiam się, że on rozumie.
    > Ale ty chyba nie, tow. Shurek zaraz ci objaśni jak to należy rozumieć :)

    Kviatek jest do takiego stopnia przeżarty swoim krytycyzmem że zatracił
    wszelkie miary. Wszystko mu jedno co krytykuje, byle sobie ulżyć. Zero
    konstruktywnej myśli. Nie mam zamiaru rozdzielać wypowiedzi Kviatka na
    czworo by dociec co chce powiedzieć. Aż tak mnie to nie interesuje.
    Czytam pierwszą warstwę znaczeniową i reaguję kiedy widzę durnotę. Jeśli
    chce żeby moje czy innych reakcje były trafniejsze, wie co ma robić.
    Przede wszystkim zachować umiar.
    --
    Jacek
    I hate haters.