  • Data: 2002-07-05 12:46:04
    Temat: Re: Skarga na pracę policji
    Od: "[sis]" <s...@b...usun.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Bardzo proszę, jeśli ktoś może mi pomóc.
    > Chodzi o informację do kogo mam się zwrócić
    > jeśli interwencja u miejscowego komendanta nie
    > odniosła skutku. Chcę złożyć oficjalną skargę
    > na nieskuteczność, a właściwie brak jakichkolwiek
    > działań i fałszowanie akt przez policjanta, który
    > prowadził dochodzenie.

    pisz do Ministerstwa Spraw Wewnetrznych - oni wprost uwielbiaja takie sprawy
    i biora sie na prawde za przyslowiowe 'dupy' policjantow.
    proponuje tez wspomniec o liscie do komendanta i dokladnie i szczegolowo
    opisac sytuacje.

    a tak btw. nie ma nic gorszego dla policjanta niz skarga do MSW.

    pozdrawiam,
    Kamil