  • Data: 2002-07-05 23:48:25
    Temat: Re: Skarga na pracę policji
    Od: "fastB" <d...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    > Na takie donosy z niecierpliwością czekają w inspektoratach komendantów
    > wojewódzkich policji, to im daje zajęcie, wykazują, że są potrzebni i że

    mmmh.. d**a Jasia
    jak ja pisałem a miałem w 100% rację (wszyscy tak mówili, nawet prokurator
    nadzorujący) napisałem do Warszawy (do Policji mają tam wydział skarg), a
    oni, że nie nie mam racji to trochę nie tak i Maryna to się puszcza itd...
    tak szczerze mówiąc to odpowiedź nie na temat
    > policjantami, choć nigdy nie widzieli na żywo przestępcy. Tak więc tam
    > najprędzej zajmą się Twoją sprawą.
    >
    > Swoją drogą piszesz o fałszowaniu akt przez policjanta, co jest
    > przestępstwem i w tym przypadku proponuję złożenie zawiadomienia o
    > przestępstwie w prokuraturze. Domagaj się spisania protokołów przyjęcia
    > zawiadomienia o przestępstwie i przesłuchania świadka, nie daj się zbyć
    tym,
    > że sekretarka da Ci kartkę papieru i każe Ci opisać sprawę.
    nie wierz w cuda ja już jestem dobrze "doświadczony". Ewentualne uznanie
    winy funkcjonariusza to pewne odszkodowanie. A ONI (np. kosmici) nie wkopują
    "koleszków" (np. komunistów)
    > O ile jesteś stroną w sprawie, którą prowadzi ten policjant tzn.
    > pokrzwywdzoną lub podejrzaną, masz prawo wglądu do akt, uzyskania
    > uwierzytelnionych kopii. Tą drogą możesz rozwiać swoje podejrzenia lub
    > utwierdzić się w nich.
    no a to jest bardzo dobra rada najpierw tak zrób