    Subject: Re: SPIS
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    From: Monika Głowacka <m...@i...eu>
    Date: Thu, 15 Apr 2021 07:41:44 +0200

    W dniu 2021.04.14 o 22:40, Animka pisze:
    > Ni diabła nie mozna wypełnić ankiety spisowej na srtonie gov.pl. Tam nie
    > ma nawet na liście-po zapytaniu narodowości państwa Polska! Sama nie
    > moge wpisać Polski.
    > Nadźgane dużo wyrazów jeden na drugim i jakieś przyciski jeden na drugim
    > z jakimiś niepolskimi wyrazami. Nie mogę przedstawić jakiejś strony z
    > tym chłamem, bo musiałabym trochę swoich danych osobowych podać. Ze 2
    > strony z wielkim trudem wypełniłam, ale jak na to dziagostwo patrzę, to
    > usunęłam wszystko.
    > Ma ktoś może linka do jakiegoś normalnego formularza do pobrania i
> [...]

    Do pewnego czasu miałam podobne problemy do Twoich na różnych innych
    stronach, gdzie się wypełnia formularze.
    Powiedzieli mi, żeby uniknąc takich problemów to od czasu do czasu
    trzeba usunąc pamięć przeglądarki, cookies, pliki tymczasowe i to pomaga.
    Używanie różnych przeglądarek też rozwiązuje podobne problemy.