  • Data: 2005-01-18 00:31:04
    Temat: Re: Rozpowszechnianie wizerunku a prawa autorskie.
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    Jemiel wrote:

    > fotografią. Chcąc upublicznić jedno ze swoich zdjęć na portalu o tematyce
    > fotograficznej (www.plfoto.com) zapytałem o zgodę modelkę która do niego
    > pozowała podczas rozmowy przez komunikator sieciowy gadu-gadu (posiadam

    Pozowała podczas rozmowy przez GG? Ciekawe... ;->

    OK, OK - czepiam się słowek ;)

    > zapis tej rozmowy w postaci pliku tekstowego). Zgodę otrzymałem, lecz nie
    > sporządziliśmy w związku z tym żadnej umowy. W chwili obecnej modelka ta

    Duuuuuuuuuuuży błąd.

    > chce mnie pozwać do sądu, jako, że bezprawnie upubliczniłem jej wizerunek.
    > Czy uważacie że może wygrać taka rozprawę, czy też sąd da wiarę zapisowi
    > rozmowy jaki posiadam

    Plik tekstowy możesz sobie sporządzić dowolny. Analiza stylistyczna
    wiele też nie da.

    Masz na to świadków? (ktoś akurat patrzył Ci przez ramię ;) )

    Jeszcze istnieje szansa, że archiwum istnieje także na serwerze GG...

    Aha - ważne pytanie: czy na pewno przez to GG rozmawiałeś z nią? Bo może
    to był np. jej facet, który chciał w ten sposób dokuczyć komuś, kto miał
    czelność fotografować 'jego kobietę'?