  • Data: 2022-01-27 17:19:09
    Temat: Re: Reprezentacja spolki Ltd w Polsce
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 27.01.2022 o 12:01, Dawid Rutkowski pisze:
    > Pewnie tak, ale przecież ta upadłość ma być właśnie wynikiem tego
    > kredytu kupieckiego. Chyba że ktoś jest na tyle głupi, że dał się
    > zrobić w wała spółce, dla której jest to już kolejny taki numer.
    > Przecież to podstawowe sprawdzenie - poziom 2 to sprawdzenie członków
    > zarządu i udziałowców.

    Nie znając okoliczności spokojnie i bez większego wysiłku mogę tu
    wymyślić szereg różnych możliwości. Ogłoszenie upadłości w odpowiednim
    momencie ma na celu zagwarantowanie, że długi spółki nie przekroczą jej
    majątku. Problem we tym, że u nas jest nadal masa spółek zakładanych
    przy kapitale 5.000 zł. W praktyce taka spółka nie powinna w ogóle
    dostać kredytu kupieckiego.

    --
    Robert Tomasik