  • Data: 2022-07-17 08:28:53
    Temat: Re: [OT] Pytanie o telefon
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2022-07-16 o 17:23, ąćęłńóśźż pisze:
    > Liwiusz, fajnie ze wróciłeś z zaświatów, a nie że Cię kowid zjadł ;-)
    > OT przypomnij proszę, który model smarkfona umożliwia automatyczne
    > nagrywanie rozmów (kiedyś pisałeś - nie pamiętam czy wbudowana funkcja
    > czy apka).

    Mam Huawei P30 lite i nagrywa rozmowy w standardowym systemie jak
    "skurwesyn" ;)

    Tylko tyle pamiętam, że jak go kupowałem jakieś 3 lata temu, to Android
    miał szał na blokowanie nagrywania rozmów bezpośrednio z głośnika
    telefonu (i nagle wszystkie zewnętrzne aplikacje, które to do tej pory
    robiły, miały tę funkcję zablokowaną, działało tylko nagrywanie z
    mikrofonu zewnętrznego, co oznacza, że rozmówcę nagrać można było tylko
    wówczas, jeśli był na głośnomówiącym), podobnie z tym Huaweiem, ale już
    wtedy była jakaś łatka (plik), który trzeba było ściągnąć z internetu i
    wówczas nagrywanie działa.

    > W moim smarku (Alcatel - wbudowana funkcja) trzeba ręcznie kliknąć i to
    > dopiero po połączeniu rozmowy, więc się ucina i nie nagrywa pierwsze
    > kilka sekund np. "Tu ja biurwa Janina Kowalska...".

    To bez sensu. Zapominasz o włączeniu, i w ogóle. W moim też jest lekkie
    opóźnienie nagrywania, ale w praktyce jest to coś około sekundy - co
    najwyżej nie nagra się "halo", jak się szybko powie.

    A jest to przydatna funkcja. Raz mi się nagrały piękne groźby karalne,
    co potem mogłem wykorzystać do nacisku na tę osobę. Wiele rozmów mam
    pozachowywanych, zwłaszcza ze starszymi członkami rodziny, na pamiątkę.

    --
    Liwiusz