eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoReklamacja pralki AMCA - CD.Re: Reklamacja pralki AMCA - CD.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.task.gda.pl!not-for-mail
    From: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Reklamacja pralki AMCA - CD.
    Date: Wed, 25 Apr 2012 06:52:48 +0200
    Organization: CI TASK http://www.task.gda.pl/
    Lines: 42
    Message-ID: <jn7vv0$nhi$1@news.task.gda.pl>
    References: <jmv2lg$k9b$1@inews.gazeta.pl> <Pine.WNT.4.64.1204230940240.1392@quad>
    <jn32qi$9al$1@inews.gazeta.pl> <jn37gr$mgg$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: lzu117.internetdsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.task.gda.pl 1335329568 24114 95.50.150.117 (25 Apr 2012 04:52:48 GMT)
    X-Complaints-To: a...@n...task.gda.pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 25 Apr 2012 04:52:48 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.6157
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:702555
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik wrote:
    > Nixe <n...@n...pl> napisał(a):
    >
    >>
    >> Użytkownik "Gotfryd Smolik news" <s...@s...com.pl> napisał w
    >> wiadomości
    >>
    >>> Albo ja czytac nie umiem, albo doznałes rozdwojenia jazni.
    >>
    >> A tu inne niezdecydowanie ;-)
    >>
    >> Użytkownik <m...@g...pl> napisał
    >>
    >>> Nie wiem czy w tym miejscu jest sens na rozpisywanie sie o jaka
    >>> usterke chodzi,
    >>
    >> i dosłownie chwilę dalej
    >>
    >>> 2. Tutaj musze troche napisac o usterce.
    >>
    >> N.
    >>
    > Oczywiscie, ze chodzilo o forme pisemna. Przyjechali zobaczyli i
    > stwierdzili ze tak ma byc. Na pismie tego nie dali. Nie odpowiedzieli
    > pisemnie na pismo. Teraz chyba jasne.
    >
    > O usterce napisalem, bo doszlem do wniosku, ze jak serwisant mowi, ze
    > tak ma byc i ze sprzet jest sprawny (zamiast 1,5 godziny pierze 3-4),
    > a w instrukcji nic nie ma napisane, ze TAK MA BYC to dalej mozna
    > drazyc temat.
    >
    > Macie jakies konkretne wskazowki?

    klasa energetyczna, specyfikacja w dokumentach...

    czy w materiałach promocyjnych jest określoen ile trwa pranie oraz ile
    energii powinna zużywać. Jeśli nei spełnia tych warunkó to są podstawy do
    rekalmacji z pwoodu neizgodności z umową bo nei spełnia obiecanych w
    reklamie parametrów.

    radzę wycieczę albo do federacji konsumentów albo rzecznika praw konsumenta.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1