  • Data: 2006-11-26 08:32:35
    Temat: Re: Reklamacja pieca CO
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 26.11.2006 -->pinio<-- <p...@o...pl> napisał/a:
    > że wyczyścić kotła się nie da-wtedy producent obowiązany jest usunąć usterkę
    > lub wymienić urządzenie-z mojego doświadczenia sprzedawcy wiem że takie
    > batalie(niejedną prowadziłem)są z góry skazane na fiasko(dla własnej

    Ale, wybacz, bez żadnej uszczypliwości to piszę, Ty się zwyczajnie nie
    znasz na prawie konsumenckim a jako sprzedawca jesteś tu w dodatku w o
    wiele gorszej sytuacji niż konsument. Akurat od Ciebie wymagany jest
    profesjonalizm i Ty jako sprzedawca z producentem tu zapewne nie wygrasz,
    ale wszystko wskazuje, że mówimy o zakupie konsumenckim a to jest zupełnie
    inny przypadek.

    > Porównywanie z samochodem nie ma tu zastosowania-jako że każdy brak w
    > pojeździe stwarza niebezpieczeństwo którego użytkownik najczęściej nie jest
    > w stanie usunąć,w tym wypadku wymaga to tylko troszkę więcej zachodu!!!!
    > Pomijając te wyjaśnienia WYCZYSTKA BYĆ POWINNA z tym się zgadzam-ale jak
    > mówię batalia z góry skazana na niepowodzenie!!!

    Na szczęście to jedynie twoje prywatne zdanie.

    --
    Marcin