  • Data: 2006-11-26 07:40:59
    Temat: Re: Reklamacja pieca CO
    Od: "-->pinio<--" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:ekamkf$iq$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Użytkownik "-->pinio<--" <p...@o...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Pytanie, czy każdy przyszły użytkownik kotła musi i powinien być
    > specjalistą w zakresie jego konstrukcji. Moim zdaniem nie.
    Nie musi być specjalistą żeby sprawdzić funkconalność
    kotła-podkreślam,producent będzie się bronił tym iż brak wyczystki nie
    stanowi żadnego zagrożenia dla użytkownika-jedynie wymaga włożenia trochę
    więcej wysiłku(i bedzie miał rację),co innego jeśli użytkownik udowodniłby
    że wyczyścić kotła się nie da-wtedy producent obowiązany jest usunąć usterkę
    lub wymienić urządzenie-z mojego doświadczenia sprzedawcy wiem że takie
    batalie(niejedną prowadziłem)są z góry skazane na fiasko(dla własnej
    satysfakcji można jedynie "spuścić łomot" sprzedawcy że nie ma do końca
    pojęcia co sprzedaje-a w sumie i tak przy obecnej mnogości tego typu
    urządzeń nie ma on obowiązku dokładnie znać kazdego urządzenia)
    Porównywanie z samochodem nie ma tu zastosowania-jako że każdy brak w
    pojeździe stwarza niebezpieczeństwo którego użytkownik najczęściej nie jest
    w stanie usunąć,w tym wypadku wymaga to tylko troszkę więcej zachodu!!!!
    Pomijając te wyjaśnienia WYCZYSTKA BYĆ POWINNA z tym się zgadzam-ale jak
    mówię batalia z góry skazana na niepowodzenie!!!