eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoReklamacja i brak karty gwarancyjnejRe: Reklamacja i brak karty gwarancyjnej
  • Data: 2007-08-02 21:54:26
    Temat: Re: Reklamacja i brak karty gwarancyjnej
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dnia 02.08.2007 PlaMa <m...@w...pl> napisał/a:
    > Marcin Debowski pisze:
    >
    >> Wezwać to zawsze masz prawo, ale domniemanie istnienia usterki w momencie
    >> wydania towaru (warunek konieczny uznania reklamacji) istnieje wyłącznie
    >> przez pierwsze 6 miesięcy od tegoż wydania. W terminach późniejszych
    >> co bardziej roztropny sprzedawca poprosi o stosowny dowód.
    > Oki, to patrzysz co poszło nie tak. Dajmy na to spalił się procesor,
    > mówisz więc, że użyty procesor był wadliwy, działał nieprawidłowo w
    > wyniku czego po 1,5 roku szlag go trafił. Teraz niech sprzedawca robi

    Gdzie tu dowód?

    > W sumie mnie w tej ustawie zawsze wkur***ało to - sprzedawca może nie
    > zgodzić się na proponowane rozwiązanie (w sensie naprawa czy wymiana),
    > jeżeli wiąże się to z nadmiernymi kosztami. Jakaś beze dura jedna wielka
    > - w 99% przypadków wymiana jest droższa od naprawy, wiec po co dawać
    > kupującemu "wybór". Ale kiedyś tam w federacji konsumentów zasuferowano
    > mi, że skoro upierdliwy sprzedawca powołuje się na ten punkt to można
    > powołać się na ten sam punkt i twierdzić, że takie rozwiązanie naraża
    > kupującego na niedogodności :D

    Można robić wiele rzeczy jak się ma dużo czasu :) Poza przekroczeniem
    terminu 14to dniowego to niestety mało jest w tej ustawie rzeczy z którymi
    przy niewielkiej wartości towaru byłby sens ciągac się po sądach.

    --
    Marcin

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1