  • Data: 2020-10-13 23:53:06
    Temat: Re: RP3 100 lat za Nigerią ;-)
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 13.10.2020 o 17:59, Budzik pisze:

    > Mnie sie juz nie chce tłumaczyc dlaczego ksiadz, tudziez biskup ma
    > widziec coś złego w seksie z 14 latką. Ale te ciagłe pytania o to
    > sprawaiaj, ze coraz bardziej rozumiem problemy koscioła z
    > przyciagnieciem wiernych...

    W seksie z księdzem, to raczej dość oczywiste, ze powinien. Ale w seksie
    w ogóle, to już bym tak zdecydowanie przekonany nie był. Nastolatki,
    które wpadły ze swoją sympatią w tym wieku się zdarzają, a dzieworództwo
    nie jest popularnym sposobem rozrodu.

    > Po co w takim razie przeniesienie?

    By uciszyć sprawę. Odciąć księdza od jakiejś "sympatii", gdyby to była
    prawda, że ma się ku komuś. Sprawdzić, czy przykładowo ta sama "ofiara"
    nie zacznie donosić na kolejnego księdza, albo czy na tej innej parafii
    na tego samego księdza skarg nie będzie. Księża na jednej parafii dłużej
    pracujący ze sobą mogą mieć jakiś "układ", który rozbije takie
    przeniesienie. Wbrew pozorom sporo sensu w takim działaniu.

    --
    Robert Tomasik