  • Data: 2020-10-14 12:42:59
    Temat: Re: RP3 100 lat za Nigerią ;-)
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:5f861fdc$0$31100$6...@n...neostrad
    a.pl...
    W dniu 13.10.2020 o 16:15, J.F. pisze:

    >Wiesz, ale jest różnica pomiędzy naruszeniem jakiegoś wewnętrzne go
    >prawa,

    dla biskupa to wewnetrzne wazniejsze :-)

    >a krzywdzeniem innej osoby.

    Przy czym to 15 lat to niekoniecznie od razu krzywdzenie.

    >Po za tym ten celibat też ma jakieś
    >granice rozsądku. Kawa z kobietą, to chyba jest dopuszczalna.

    Ba, plotki mowia ze i dzieci sa dopuszczalne ... poki sie biskup
    oficjalnie nie dowie ...

    >Zależy w jaki sposób zajmować.

    Chor dorosly moze poprawdzic czy kólko rozancowe ...

    >Raz na czas problemy podobne są w każdej szkole. Nie tylko księża są
    >pomawiani.

    Ale ja nawet o innych - wypadek drogowy, ciezka choroba, glupia
    zlamana noga moze kosztowac miesiac ...

    J.