  • Data: 2020-10-14 14:44:14
    Temat: Re: RP3 100 lat za Nigerią ;-)
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:5f86c4e3$0$552$6...@n...neostrada.
    pl...

    >Nie. Nie spowodowała tego nagonka medialna. Mylisz przyczynę ze
    >skutkiem.
    >Szum w mediach się zrobił, gdy wyszła na jaw skala tego procederu w
    >kościele. Zarówno skala ilości poszkodowanych dzieci jak i skala
    >ukrywania tego przez funkcjonariuszy tej organizacji.

    Tylko czy aby na pewno - bo moze jednak nagonka padla na podatny
    grunt, czego chyba jestes przykladem :-)

    >Bo źle policzyłeś. Tłumaczyłem ci to wielokrotnie, ale to wypierasz.

    A jestes w stanie podac jakies sprawdzone liczby, takie, ktore nie
    bedą tylko "faktem prasowym" ?

    >Nie ma co do tego żadnych wątpliwości.
    >W ujawnionych informacjach nigdzie nie jest napisane, że na inne
    >kontynenty i na inne parafie przenosili funkcjonariuszy za kradzież
    >lizaka w sklepie.

    Sam linkowales (czy to ja ?) artykuł jak to Głódz sie skandalicznie
    zachowuje w stosunku do mlodych ksiezy, ale bynajmniej nie seksualnie.

    I jak sie taki ksiadz "postawi" (a nie moze, bo slubowal
    posluszenstwo), to gdzie skonczy ?

    No i czy nie ma na tych misjach prawdziwych ochotnikow ?

    https://kurierlubelski.pl/czesc-parafii-dostala-nowy
    ch-proboszczow-inne-nowych-wikariuszy-zmiany-persona
    lne-w-archidiecezji-lubelskiej/ar/c11-15052260

    https://pl.aleteia.org/2018/08/10/znowu-zabrali-z-pa
    rafii-fajnego-ksiedza-czy-te-zmiany-sa-potrzebne/
    I nie wiadomo - potrzeba chwili, specjalnie mieszaja, zeby moc potem
    powiedziec "ale przeciez normalne jest, ze ksiezy przenosimy", czy
    tytul demagogiczny, bo przeciez niczym w tresci nie uzasadniony :-)

    To teraz pogrzeb w sieci - za iloma zmianami z pierwszego linku staly
    "podejrzenia pedofilskie".

    Ot tak, zeby miec pojecie o statystyce ..

    >Uzasadnioną ostrożnością wynikającą z ujawnionej skali tego
    >procederu.
    >Absurdem jest to, że rodzice pomimo posiadanej wiedzy co ta
    >instytucja wyprawia, nadal prowadzą tam swoje dzieci.

    No coz, dawniej ksiadz byl namiastką Boga, a szczeniak klamie.
    Teraz moze juz rzadziej.
    Rodzice tez pewnie zawsze wiedza, bo to nie sa rzeczy o ktorej dzieci
    tak chetnie beda mowic.

    Ale ... nie dopuszczasz mysli, ze w wiekszosci przypadkow nic sie nie
    dzieje, a dzieci chwala ksiedza, bo "fajny" ?

    Patrzac na te ilosc wiernych, ktorzy ciagle chodza do kosciola ... to
    sie po prostu mylisz :-)

    >Też ci już to tłumaczyłem, dlaczego to nie działało/nie działa.
    >Dowodem na to, że to nie działało jest ujawniona skala procederu.

    Czy az taka duza ... tym niemniej - cale spoleczenstwo tu winne, skoro
    rodzice sie ograniczaja tylko do powiadomienia kurii, ofiary zglaszaja
    sprawy po 15 latach, choc wcale nie byly takimi malymi dziecmi,

    >Powoli to się zmienia, ale zbyt wolno. Niektóre państwa zaczęły sobie
    >z tym radzić lepiej lub gorzej, ale u nas na pozytywną zmianę
    >będziemy musieli jeszcze poczekać.
    >Mi.in. przez takich jak ty. Jesteś (podobno, a przynajmniej tak się
    >tu przedstawiasz) policjantem, a z jakichś dziwnych i kompletnie
    >niezrozumiałych dla normalnego człowieka przyczyn, bezczelnie
    >twierdzisz, że to są jakieś nieistotne przypadki i pomówienia, pomimo
    >ujawnionej skali tego procederu w kościele.

    Bo ma statystyki - 85 skazanych w 15 lat ?
    Choc oczywiscie to na pewno nie wszystkie przypadki ...

    J.