  • Data: 2004-03-16 20:16:17
    Temat: Re: Pytanie (zagadka) z kodeksu drogowego
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    Artur Golanski wrote:

    > Z def. motocykl to pojazd samochodowy jednośladowy lub z bocznym
    > wózkiem - wielośladowy (czyli twój trzykołowiec to jednak samochód).

    No właśnie piszę - w wielu przypadkach 'trajki' były normalnie (jak na
    całym świecie) rejestrowane jako motocykl. Na samochód rejestrowali
    raczej ci, co prawka A nie mieli.

    Poza tym, jak wspominałem, z tego co widziałem w poprawkach - ma być to
    poprawione i 'trajka' będzie już zdcydowanie motocyklem.