  • Data: 2004-09-28 22:51:52
    Temat: Re: Pytanie
    Od: "damparex" <damparex(wyp..._to)@pl.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > jestem pracownikiem danej firmy i moj szef poprosil bym wzial na swoj
    dowód
    > telefony komorkowe ale telefony beda na firme.

    co to znaczy ?? ty podpiszesz umowę a rachunki będą przychodziły na adres
    firmowy ??
    Skoro telefony będą na firmę to po co Twój dowód ? Jesteś wspólnikiem??

    >adres korenspondencyjny jest
    > na firme wiec wszystkie rachunki beda przychodzily na adres firmy i szef
    > zobowiazał sie placic rachunki itd..mowil ze mnie nie beda obchodzily
    > rachunki gdyz to jest telefon sluzbowy .....czy w razie nie splacenia
    > przez szefa rachunków .......ja bede mial problemy jezeli swiadczylem
    > swoim dowodem .........czy wszystko spadnie na szefa firmy ja bede
    musial
    > splacic te dlugi wrazie nie splacenia rachunku przez szefa ? czy jestem w
    > tym momencie nietykalny

    <miś>nie .. to jest prosze ja Ciebie smierdząca sprawa.. </miś>
    zapytaj szefa dlaczego chce kyupowac telefony firmowe na dowod pracownika
    bardzo dziwne.....
    pozdrawiam
    damparex