  • Data: 2004-09-29 17:59:44
    Temat: Re: Pytanie
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 29 Sep 2004 00:55:16 +0200, "damparex"
    <damparex(wyp..._to)@pl.pl> wrote:

    >nie odpowiedziałem na pytanie - jezeli Ty podpiszesz umowe (no chyba ze w
    >imieniu sp. z o. o., ale wtedy AFAIR nie jest potrzbny Twój dowód)
    Jesli podpisuje w imieniu spzoo to musi:
    a) byc w KRS uprawniony do samodzielnej reprezentacji
    b) miec podpisane upowaznienie przez osobe spelniajaca pkt a)
    w obu wypadkach bedzie poproszony o dowod w celu sprawdzenia czy to on
    jest osoba uprawniona/upowazniona.

    Reasumujac:
    Jezeli pracodawca daje Ci dokumenty przedsiebiorstwa (NIP,REGON,wpis
    do rejestru) oraz pisemne upowaznienie do tego bys Ty reprezentowal
    jego przedsiebiorstwo w celu podpisania umowy z operatorem i
    podpisujesz umowe w imieniu przedsiebiorstwa, jako osoba upowazniona,
    to faktury beda wystawiane na pracodawce oraz nie Ty bedziesz ponosil
    odpowiedzialnosc w razie problemow. Natomiast *miejsce* do ktorego
    beda *przysylane* faktury nie ma zadnego znaczenia.

    WAM
    --
    Sylwester 2004!
    Może nad morze?