  • Data: 2004-09-28 23:15:43
    Temat: Re: Pytanie
    Od: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 29 Sep 2004 00:25:57 +0200, Jakub Tomczyk naskrobał(a):

    > jestem pracownikiem danej firmy i moj szef poprosil bym wzial na swoj dowód
    > telefony komorkowe ale telefony beda na firme. adres korenspondencyjny jest
    > na firme wiec wszystkie rachunki beda przychodzily na adres firmy i szef
    > zobowiazał sie placic rachunki itd..mowil ze mnie nie beda obchodzily
    > rachunki gdyz to jest telefon sluzbowy .....czy w razie nie splacenia
    > przez szefa rachunków .......ja bede mial problemy jezeli swiadczylem
    > swoim dowodem .........czy wszystko spadnie na szefa firmy ja bede musial
    > splacic te dlugi wrazie nie splacenia rachunku przez szefa ? czy jestem w
> [...]

    Nie jest to możliwe abyś w imieniu spółki z o.o. podpisał umowę nie będąc
    jej pełnomocnikiem, prokurentem ani członkiem zarządu. Tak wiec nawet nie
    idz do operatora bo nie ma po co. Natomiast jeżeli ktoś próbuje cię
    nakłonić do zakupu telefonu komórkowego na ciebie a potem użyczenia firmie
    to należy zdecydowanie odmówić. Generalnie śmierdząca sprawa.

    --
    United Devices Cancer Research Project
    www.grid.org