    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Date: Tue, 10 Feb 2015 20:08:03 +0100
    From: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    Subject: Re: Psześladowani płaca więcej

    On Tue, 10 Feb 2015, Stokrotka wrote:

    [...jak zwykle bez wrotki...]

    > Uważam, że ta z ogłoszenia (dawniej 2,52zł, a teraz 2,10zł) bo ta moja jest
    > jak myślę, tylko na piśmie do mnie, nie ma więc mocy uchwały.

    No OK.
    To pozostaje oficjalna "reklamacja" do spółdzielni - na piśmie,
    z prośbą o wyjaśnienie niezgodności wyliczenia imiennego
    z uchwałą.
    Co odpowiedzieli?

    > Nie wiem ile płącą inni bo usłyszałam odmowę na żądanie udostępnienia mi
    > rozliczenia w pionie, jako członkini spułdzielni.

    Ale coś przyjmij do wiadomości: to jest ODRĘBNA sprawa!
    Nie łącz ich ze sobą, jeśli chcesz załatwić JEDNĄ z nich!
    Na .pregierz dałaś właśnie wzorcowy popis, jak samemu się utopić
    w ten sposób, że wtapia się w rzeczy NIEPOTRZEBNE, potem ich broni
    do upadłego nie mając argumentów w ręku a na deser meritum
    ginie "w gąszczu". Sama wszcznasz awanturę :> (chętni mogą
    sprawdzić własnopalczaście, nie musisz ich wyręczać).

    A wszelcy urzędnicy i "urzędnicy" potrafią *DOSKONALE* wykorzystać
    taki błąd, znacznie lepiej niż ja, zapewniam :>

    > Według prokuratury jest to wykrocznie i należy z tym iść na policję, a nie do
    > prokuratury.
    > Powiadomiona telefonicznie policja nie pszyjechała, lub pszyjechała dużo
    > puźniej niż ja czekłam.

    I właśnie w ten sposób "utopiłaś" sprawę wyjaśnienia kwot
    na kwitach z opłatami.
    Skoro dałaś okazję, żeby ZAMIAST wysokością tych kwot zajęli się
    problemem "ile płacą inni", to "urzędnicy" (de facto pracownicy
    sp-ni) skwapliwie z tego skorzystali.
    "Nie powiemy ICMPTZ".
    Policja, prokurator, a właściwy problem leży kolejny miesiąc.
    A "urzędnicy" dopisują sobie po dwa gemy do wygranej :]

    pzdr, Gotfryd