    From: <7...@3...222924.invalid> (Tom N)
    Newsgroups: pl.pregierz,pl.soc.prawo
    Subject: Re: Psześladowani płaca więcej
    Date: Tue, 3 Feb 2015 22:29:24 +0100

    Gotfryd Smolik news w
    <news:Pine.WNT.4.64.1502032056020.3944@quad>:

    > Stokrotko droga, czy Ty a priori zakładasz, że NIKT tych
    > pism nie przeczyta?

    Ba. :D

    > 1. Pismo o obniżce ceny jest OKRESOWE. Do 20.06.2015
    > 2. Pismo z ceną dla konkretnego mieszkańca jest STARE
    > Pochodzi z 2013 roku.
    > Nie może więc służyć do określenia, czy NADAL ma obowiązywać
    > decyzja z 2013.
    > Pytanie podstawowe: czy sprawdziłaś, czy "na administracji"
    > nie ma aktualnych danych?
    > 3. To stare pismo jest "w związku z niemożliwością oplombowania".
    > Z czego to wynika?

    No to proszę -- kolejny przeczytał i poszukał:

    <http://www.smgwarek.pl/www/index.php?option=com_con
    tent&task=blogcategory&id=23&Itemid=41>

    "Informacja dla Członków SM "Gwarek" w Wołominie

    Z rozliczenia centralnego ogrzewania dokonanego przez METRONA POLSKA za
    sezon grzewczy 2013/2014 wynikła nadpłata w kwocie 162 436,35 złotych.

    W tym na administrowane ogółem 406 lokali mieszkalnych
    - w 324 lokalach wystąpiły nadpłaty
    - w 82 lokalach niedopłaty

    Najwyższa nadpłata to kwota 1544 złote z lokalu w bloku nr 62
    Najwyższa niedopłata to kwota 1967 złotych również z lokalu w bloku nr 62.
    Należy zwrócić uwagę na fakt, że od 2007 r opłata za centralne ogrzewanie
    nie uległa zmianie i wynosi 2,52 zł/1m? powierzchni użytkowej lokalu,
    natomiast opłata za ciepło do ZEC mierzone w GJ wzrosła od 2007r od kwoty
    39,33 zł/1GJ brutto do kwoty 75,36 zł/1 GJ brutto w 2014r.
    "

    Skoro podali cenę za m2 od 2007 do 2014 to jest pole do popisu, dlaczego
    pomimo wzrostu opłaty o 100% cena za m2 nie wzrosła... Czyżby ktoś kogoś
    dymał kogoś bez mydła? :D No bo jak to, że za ogrzanie tych samych metrów2
    niezależnie od ceny GJ bierze się 2.52/m2

    > Zaznaczę, że moje krytyczne stanowisko wobec podzielników to jedno,
    > a kwestia uznania że "dura lex sed lex" to drugie.

    No ale w pismie nie było o założeniu podzielnika/ów, tylko o niemożliwości
    oplombowania grzejników...

    O podzielnikach informują dodatkowo, że "na złość" nie będą ich
    odczytywać...

    IMHO niejeden adwokat kupę kasy by wyciągnął ze spółdzielni :D

    P.S.
    Nie spodziewałem się po koledze braku fiuta :O

    CROSS: pl.pregierz,pl.soc.prawo
    FUT: pl.soc.prawo
    --
    'Tom N'