    Newsgroups: pl.pregierz,pl.soc.prawo
    Date: Tue, 3 Feb 2015 21:06:23 +0100
    From: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    Subject: Re: Psześladowani płaca więcej

    On Tue, 3 Feb 2015, Stokrotka wrote:

    > W Spółdzielni mieszkaniowej Gwarek w Wołominie
    > cena za ogrzewanie za m kwadratowy mieszkania wynosi 2,52zł
    > (a nawet mniej, po zmianie 2,10zł)- uchwała Rady Nadzorczej, linki niżej.
    > Tymczasem za m kwadratowy ogrzewania za mieszanie rodziców
    > w tej spółdzielni naliczane i płacone jest od ponad roku 3,50zł

    Stokrotko droga, czy Ty a priori zakładasz, że NIKT tych
    pism nie przeczyta?
    1. Pismo o obniżce ceny jest OKRESOWE. Do 20.06.2015
    2. Pismo z ceną dla konkretnego mieszkańca jest STARE
    Pochodzi z 2013 roku.
    Nie może więc służyć do określenia, czy NADAL ma obowiązywać
    decyzja z 2013.
    Pytanie podstawowe: czy sprawdziłaś, czy "na administracji"
    nie ma aktualnych danych?
    3. To stare pismo jest "w związku z niemożliwością oplombowania".
    Z czego to wynika?

    Zaznaczę, że moje krytyczne stanowisko wobec podzielników to jedno,
    a kwestia uznania że "dura lex sed lex" to drugie.

    pzdr, Gotfryd