    From: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Psy...
    Date: Sun, 22 Apr 2007 12:09:38 +0200

    Cyb napisał(a):

    > czyli jestes wlascicielem psa.
    > ciekawe czy bys byl taki pewien swego stanowiska, gdyby jakis
    > "niegryzacy pies" (oczywiscie w opinii wlasciciela) bez kaganca
    > pogryzl ci dziecko.

    zastanawial bym sie najpierw czy to nie ja 'spowodowalem' ten wypadek.

    > co wtedy? biedny piesek, na pewno sie zestresowal?
    > bedziesz wyjasnial pogryzionemu dziecku, ze piesek nie chcial a bol to
    > cos, co minie i w sumie nic sie nie stalo?
    >
    > albo bedziesz jechal ulica samochodem,, pies bez smyczy wyskoczy ci
    > pod kola, zrobisz unik i zabijesz dziecko na chodniku - tez bedziesz
    > taki twardy? przeciez nie twoja wina, nie?
    > wlasciciele tez poeiwedza, ze to nie ich wina, bo na pewno ty za
    > szybko jechales...
    > kto to zrobil unik przed psem i zginal? kotanski?

    narazie mowisz o smyczy, kaganca do tego ni epotrzeba,

> [...]
    > wlasciciel jeszcze wola z daleka ze "ten pies nie gryzie". czy to
    > znaczy ze moge probowac wyjsc, a jak mnie pies dziabnie to "mialem
    > pecha" lub "mogl pan nie wychodzic"?
    > inny przypadek z zycia - ide do sklepu i przed sklepem jest uwiazany
    > pies bez kaganca, ktory na mnie wsciekle ujada, przy okazji stoi w
    > waskim przejsciu i nie moge przejsc obok - probowalo go uciszyc jakies
    > 6letnie dziecko - po 10 minutach ze sklepu wyszla ok. 14letnia
    > tbjavnen i do mnie z tekstem "on w domu sie takl nie zachowuje".
    > no w domu sie tak nie zachowuje, bo w domu widzi glownie domownikow, a

    a nie jest przypadkiem winna osoba ktora nie pilnuje swojego 6 letniego
    dziecka? A jezlei te dziecko wejdzi en aulice to nalezy zamknac droge by
    wiecej tragedia sie nie wydarzyla?

> [...]
    > po to wprowadzono przepisy, zeby psy nie utrudnialy zycia innym.
    > oczywiscie nie jestem przeciwny hodowaniu psow, ale w formie nie
    > utrudniajacej zycia innym ludziom.
    > znam ludzi ktorzy hoduja 20 psow, ale robia ot tak, ze nikomu to nie
    > przeszkadza - no moze poza halasem czasem, ale sa zabezpieczone tak,
    > ze nie stanowia zagrozenia.
    >
    > poza tym co jakis czas sa informacje w mediach ze pies zagryzl
    > dziecko, a przeciez "on byl taki spokojny". oczywiscie jesli ginie
    > dziecko wlascicieli psa, to mniejszy problem, bo to ich problem, ale
    > nie chciualbym zeby taki "spokojny pies".

    ile przypadkow, 3 , 4 ?Wiesz ile osob ginie co roku z rak ludzi, z
    zalozenia spokojnych, chcesz profilaktycznie karac wszystkich?

    Zreszta te zagryzienia dzieci sa czesto wynikiem glupoty rodzicow.
    Co bys sie dowiedzial gdybys raczyk zaznajomic bardziej z tymi przypadkami.

    --
    http://www.niesfornazyta.pl/
    Pierwszy stacjonarny czytnik for typu phpBB/phpBBbyPrzemo (windows/linux)