    From: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Przeszukanie
    Date: Tue, 14 Dec 2004 16:19:12 +0100

    > I całkowicie nie na temat ( u przemka to normalne).
    > Najpierw pisze:
    > "pudlo moga zabierac jezeli bylo narzedziem przestepstwa (produkcja
    > pieniedzy, koipiowanie plyt)
    > a tak JEZELI posiada sie nieleglane oprogramowanie itp to moga jedynie
    > dysk twardy zabrac."
    > -sugerując, że muszą przyjść ze śrubokrętem i wymontować na miejscu
    dysk.
    > A po moim wytknieciu głupoty, pisze bez sensu i związku (byle dużo, im
    > więcej wklei tym mądrzej;).
    > Ot, popierdułka;))

    wkleilem by nie pierdzielil Pan za chwile ze nie mam pojecia jaka
    procedura obowiazuje.

    prosze spojrzec na to:
    "
    * Przed przystąpieniem do czynności funkcjonariusz musi wezwać do
    wydania konkretnych przedmiotów oraz podać cel przeszukania. Jeśli osoba
    wyda wszystkie żądane przedmioty to nie można prowadzić przeszukania. Za
    odmowę wydania rzeczy prokurator może nałożyć karę pieniężną."

    czego szukaja? nosnikow danych (bo to jest wopiosywanych przeze mnie
    zdarzeniach
    "przedmiotem przestepstwa), wykrecam, daje, i nie moga juz dalej
    prowazdic przeszukania.

    Nie moga zazadac tak po prostu komputera, moge miec w nim 10 kieszeni hdd
    (i tylko na 1 jakis
    lewy soft), i po co im to?
    Juz kiedys pisalem, idac dalej tym rozumowaniem, nalezy zabrac biurko na
    ktorym stoi komputer,
    zapieczetowac pokoj, mieszkanie, i blok (bo kazde kolejne jest
    "opakowaniem" poprzedniego).

    To ze jakis funkcjonariusz zlamie procedure czy prawo nie znaczy to ze ja
    sie myle,
    tylko to ze on tak robic nie powinien.

    P.