  • Data: 2004-12-15 15:27:50
    Temat: Re: Przeszukanie
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Zmień płytę (uważam, że nawet jak bym podał to i tak byś nie
    zrozumiał;))

    Domyslam sie ze nawiazujesz do ustawy ktora bogemi wkleil. otoz tak samo
    zinterpretowal
    to "spec" z pl.hum.polszczyzna. Wiec zonk Lesiu.

    Ze zrozumieniem problemu nie bedzie, prosze podac.

    > To ty rzuciłeś "mądrością ludową" jakoby:
    > "a tak JEZELI posiada sie nieleglane oprogramowanie itp to moga jedynie
    > dysk twardy zabrac."

    poniewaz to jest dowod przestepstwa, a nie caly komputer.

    > Więc proszę o podstawę prawną żądania wymontowania dysku z komputera.
    > I naucz się wreszcie nie polegać na własnym "chłopskim" rozumku bo tutaj
    > jest on niewystarczający i robisz z siebie większego pajaca niż jesteś w
    > rzeczywistości.

    wlasnie polegam na chlopskim rozumku i ten rozumek mowi mi ze debilstwem
    jest
    zabranie calego sprzetu w momencie gdy gdy mozna sam dysk zabrac.
    Jak myslisz czemu w glosnych akcjach funkcjonariusze CBŚ ktorzy dokonuja
    przeszukania
    zabieraja same dyski a nie cale komputery?

    P.

    ps.
    kiedys zapytalem czy policjant moze trzepac komorke przy legitymowaniu,
    stwierdziles ze policujant wszystko moze, wiec do tego tez podstawe prawna
    poprosze,
    zwykle pierdolisz cokolwiek co bedzie wkazywalo na to iz policjant moze
    zrobic co chce,
    ale nigdy nie potrafisz
    tego uzasadnic.